8 טיפים לבנייה קלה

בנייה קלה היא שיטת בנייה שכבר מוכרת בעולם מזה שני עשורים לפחות. מדובר בשיטה אשר בה מכינים במפעל את כל חלקי הבניין ומביאים אותו אל אתר הבנייה.
מחברים את החלקים אלו לאלו וכך תוך זמן קצר יש לנו את המבנה מוכן .

אז זה נשמע בהחלט פנטסטי אך בשטח זה לא תמיד כך.
כי אחרי הכול מדובר בשיטת מבנים ניידים המגיעים בצורת חלקים מאוד מסוימת וייחודית ואם היא לא נעשית כראוי, הרי שהתוצאות לא ממש תהיינה טובות.

אנחנו כאן על מנת להעניק לכם 8 טיפים לבנייה קלה ולבחירה נכונה של קבלן הבנייה.


טיפ מספר 1 – בוחרים את הקבלן בתחום בניה קלה

ברור כי הקבלן הוא זה שאמור לנצח על המלאכה ולרכז תחתיו את כל בעלי המקצוע. אם תבחרו בחכמה את הקבלן הנכון, תוכלו להיות רגועים שאתם בדרך הנכונה. אז איך תבחרו? המשיכו לקרוא…


טיפ מספר 2 – מבררים…

חשוב לברר על הקבלנים השונים המציעים את השירות ולבדוק אחר טיב העבודה שלהם. לא לכולם יש את אותם הסטנדרטים ולא כולם עושים שימוש באותם החומרים.


טיפ מספר 3 – הולכים לראות

אין כמו התרשמות אישית מעבודות אותן ביצע הקבלן. לא כדאי להתעצל. פשוט לקום, ללכת ולראות פרוייקטים שהוא ביצע.


טיפ מספר 4 – מסכמים בכתב מול הקבלן

חשוב לשבת עם הקבלן ולרשום יחד אתו את כל מה שהולך להיות. כולל זמן העבודה, איכות החומרים וכמובן עלויות. זה ימנע הרבה אי הבנה בהמשך בדרך כלל
קבלן מקצועי רושם את הכל בצורה מסודרת.


טיפ מספר 5 – נמצאים בשטח בעת הבנייה

חשוב להיות בשטח בעת הבנייה ולפקח כי אכן הכול נעשה לשביעות רצון הלקוח.


טיפ מספר 6 – מזמינים איש בדק בית לאחר הבנייה

חשוב לבדוק עם סיום הבנייה כי הכול נעשה כראוי ולא יתגלו בהמשך ליקויים שונים. את זה מומלץ מאוד לעשות בעזרת איש מקצוע מומחה לנושאי בדק בית. כך אפשר יהיה להיות רגועים כי הכול באמת מושלם.


טיפ מספר 7 – דורשים אחריות מלאה על העבודה

חשוב לדרוש אחריות מהקבלן על כל העבודה. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו לאחר זמן מעת הבניה כי הוא מתמודד עם רטיבות או שאר ליקויים. כאשר יש מסמך חתום מטעם הקבלן בו הוא מתחייב על אחריות מלאה בכל מה שקשור לעבודות ולביצוע אותם הוא הבטיח הרי שאפשר יהיה להיות רגועים הרבה יותר.


טיפ מספר 8 – לא מתפשרים על איכות בניה קלה והחומרים

חשוב לעקוב ולשים לב לאורך כל הדרך כי העבודות מתבצעות בצורה מקצועית תוך שימוש בחומרים הכי טובים והכי איכותיים.ידוע כי בתחום בנייה הקלה ישנם לא פעם בעיות שונות בהמשך,
בעיקר בכל מה שקשור לבידוד איכותי ולבעיות רטיבות. כאשר בוחרים לעשות שימוש בחומרים טובים הרי שאפשר יהיה להיות רגועים כי התוצאות תהיינה הכי טובות שיכולות להיות במקרה של הבנייה הקלה.

ובגלל זה חשוב לבחור בחברה בתחום בניה קלה שמשתמשת בחומרי בנייה האיכותיים ביותר ובשיטות לבנייה קלה המתקדמות ביותר ובכך תבטיחו לעצמכם שקט נפשי של מבנה עמיד וחזק לאורך שנים כמובן שחברה איכותית גם תתן אחריות רחבה על המבנה ותכולתו ותדע לספק שירות איכותי במקרה של צורך.


תהליך של בניה קלה איכותית מוביל אל תוצאה מושלמת.
צוות המומחים שלנו כאן כדי להגשים עבורכם את החלום

מעוניינים בייעוץ?

מוזמנים לקבוע פגישת יעוץ אישית במשרד או אצלכם בשטח
חייגו: 08-6198590

או השאירו פרטים